Opstart

I Børnehaven Stjernehuset inviteres I til opstartssamtale og et opstartsbesøg i måneden før opstart i børnehaven. Invitationen kommer på jeres mail. I invitationen finder I et velkomstbrev, relevante dokumenter i forhold til opstarten, oprettelse på Aula og et brev I kan tage med videre til jeres barns vuggestue eller dagpleje i forhold til, at de også er velkomne på besøg i børnehaven. Til opstartssamtalen taler I med den pædagog som er tovholder på jeres barn og deler informationer, der er vigtigt for at skabe den bedste opstart for jeres barn. I aftaler ligeledes et besøg, hvor jeres barn kan komme med på besøg og I laver aftaler for indkøringen.

Efter ca. 3-6 måneder inviteres I til en opfølgningssamtale i forhold til, hvordan opstarten er gået.