Forældresamarbejdet vægtes højt

Samarbejde er nøglen til barnets trivsel

Jeres perspektiver og jeres indsigt i jeres barn er væsentlige input i vores fælles samarbejde om jeres barns trivsel, udvikling og læring. Vi værdsætter dialogen, og vores gensidige udvekslinger i vores fælles planlægning af barnets næste udviklingstrin. Nært samarbejde understøtter børns robusthed og mestring af en kompleks og udfordrende verden.

Fællesskabet har stor betydning

Jeres aktive deltagelse i børnehavens hverdag og fællesarrangementer understøtter jeres barns tilknytning til andre og generelle trivsel og styrker jeres families netværk.

Hjernen og Hjertet  - Opsporingsmodellen

Hvis trivslen skulle falde, mødes vi altid til dialog om, hvordan vi i samarbejde, både hjemme og i børnehaven og med eventuelle tværfaglige samarbejdspartnere, kan understøtte trivslen til glæde for barnets læring og udvikling. Vi benytter Aalborg kommunes opsporingsmodel i evalueringen af det enkelte barns trivsel 2 gange om året.